De Ripperda gedragscode

Bij Ripperda Vastgoedbehoud stellen we niet alleen hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk. Het contact en de omgang met bewoners is minstens zo belangrijk ! Daarom stellen wij hoge eisen aan het gedrag van onze medewerkers en partners. Speciaal daarvoor hebben wij een gedragscode opgesteld : waar moeten onze mensen zich aan houden ?

Zo weet u precies wat u en wij van hen mogen verwachten !

De medewerkers van Ripperda Vastgoedbehoud staan bekend om hun goede communicatie en omgang met de bewoners, dit blijkt uit de bewonerstevredenheid onderzoeken !

  • Wij kunnen ons altijd identificeren met ons identiteitsbewijs.
  • Wij dragen altijd schone werkkleding van Ripperda Vastgoedbehoud.
  • Wij vertegenwoordigen een bedrijf van goede naam en faam en zien er daarom altijd representatief uit.
  • Wij gebruiken geen grove taal en vloeken niet.
  • Wij stellen ons altijd aan de klant voor en vertellen welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.
  • Wij gedragen ons altijd als gast.
  • Wij roken alleen daar waar toegestaan.
  • Wij vragen altijd of de bewoner bezwaar heeft tegen het gebruik van een radio.
  • Wij gebruiken onze eigen sanitaire voorzieningen en niet het toilet van de klant of bewoner.
  • Wij melden veroorzaakte schade altijd aan de bewoner en onze projectleider.
  • Wij bellen tijdens ons werk niet privĂ©, behalve in noodgevallen.
  • Wij laten de werkplek elke dag opgeruimd achter.
  • Wij houden de schaftkeet zelf schoon.
  • Wij gooien geen etensresten bij het chemisch afval.
  • Wij zijn zuinig op de ons ter beschikking gestelde gereedschappen en bedrijfsauto's.
  • Wij melden bij de klant als het werk gereed is en informeren of alles naar wens is verlopen.
  • Wij lossen eventuele terkortkomingen altijd op.
  • Op deze wijze overtreffen wij altijd de verwachtingen van onze klanten !