banner7.jpg
Ripperda Vastgoedbehoud
Voor duurzaam onderhoud

De Ripperda gedragscode

Bij Ripperda Vastgoedbehoud stellen we niet alleen hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk. Het contact en de omgang met bewoners is minstens zo belangrijk ! Daarom stellen wij hoge eisen aan het gedrag van onze medewerkers en partners. Speciaal daarvoor hebben wij een gedragscode opgesteld : waar moeten onze mensen zich aan houden ?

Zo weet u precies wat u en wij van hen mogen verwachten ! 

De medewerkers van Ripperda Vastgoedbehoud staan bekend om hun goede communicatie en omgang met de bewoners, dit blijkt uit de bewonerstevredenheid onderzoeken !

  • Wij kunnen ons altijd identificeren met ons identiteitsbewijs.
  • Wij dragen altijd schone werkkleding van Ripperda Vastgoedbehoud.
  • Wij vertegenwoordigen een bedrijf van goede naam en faam en zien er daarom altijd representatief uit.
  • Wij gebruiken geen grove taal en vloeken niet.
  • Wij stellen ons altijd aan de klant voor en vertellen welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.
  • Wij gedragen ons altijd als gast.
  • Wij roken alleen daar waar toegestaan.
  • Wij vragen altijd of de bewoner bezwaar heeft tegen het gebruik van een radio.
  • Wij gebruiken onze eigen sanitaire voorzieningen en niet het toilet van de klant of bewoner.
  • Wij melden veroorzaakte schade altijd aan de bewoner en onze projectleider.
  • Wij bellen tijdens ons werk niet privé, behalve in noodgevallen.
  • Wij laten de werkplek elke dag opgeruimd achter.
  • Wij houden de schaftkeet zelf schoon.
  • Wij gooien geen etensresten bij het chemisch afval.
  • Wij zijn zuinig op de ons ter beschikking gestelde gereedschappen en bedrijfsauto's.
  • Wij melden bij de klant als het werk gereed is en informeren of alles naar wens is verlopen.
  • Wij lossen eventuele terkortkomingen altijd op.
  • Op deze wijze overtreffen wij altijd de verwachtingen van onze klanten !