De Ripperda gedragscode
Bij Ripperda Vastgoedbehoud stellen we niet alleen hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk. Het contact en de omgang met bewoners is minstens zo belangrijk ! Daarom stellen wij hoge eisen aan het gedrag van onze medewerkers en partners. Speciaal daarvoor hebben wij een gedragscode opgesteld : waar moeten onze mensen zich aan houden ?
Zo weet u precies wat u en wij van hen mogen verwachten !
De medewerkers van Ripperda Vastgoedbehoud staan bekend om hun goede communicatie en omgang met de bewoners, dit blijkt uit de bewonerstevredenheid onderzoeken !
- Wij kunnen ons altijd identificeren met ons identiteitsbewijs.
- Wij dragen altijd schone werkkleding van Ripperda Vastgoedbehoud.
- Wij vertegenwoordigen een bedrijf van goede naam en faam en zien er daarom altijd representatief uit.
- Wij gebruiken geen grove taal en vloeken niet.
- Wij stellen ons altijd aan de klant voor en vertellen welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.
- Wij gedragen ons altijd als gast.
- Wij roken alleen daar waar toegestaan.
- Wij vragen altijd of de bewoner bezwaar heeft tegen het gebruik van een radio.
- Wij gebruiken onze eigen sanitaire voorzieningen en niet het toilet van de klant of bewoner.
- Wij melden veroorzaakte schade altijd aan de bewoner en onze projectleider.
- Wij bellen tijdens ons werk niet privé, behalve in noodgevallen.
- Wij laten de werkplek elke dag opgeruimd achter.
- Wij houden de schaftkeet zelf schoon.
- Wij gooien geen etensresten bij het chemisch afval.
- Wij zijn zuinig op de ons ter beschikking gestelde gereedschappen en bedrijfsauto's.
- Wij melden bij de klant als het werk gereed is en informeren of alles naar wens is verlopen.
- Wij lossen eventuele terkortkomingen altijd op.
- Op deze wijze overtreffen wij altijd de verwachtingen van onze klanten !